شرایط مرجوع یا تعویض کالا
شرایط ضمانت بازگشت کالا چیست؟
به دلیل مقررات بهداشت، امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقهای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی پس گرفته میشود که مغایر با سفارش مشتری باشد و صرفا در شرایطی که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد.
لازم به توضیح است که تمامی محصولات قبل از بسته بندی و ارسال در چند مرحله از لحاظ سلامت فیزیکی بررسی و پس از تایید ارسال میشوند. بدیهی است که سفارشات پس از بسته بندی استاندارد و مناسب تحویل پیک یا پست جهت ارسال میشوند. لذا مسئولیت سلامت رسیدن سفارشات از زمان تحویل به پیک یا پست با شرکت مربوطه و مشتری خواهد بود.
شرایط بازگشت کالای غیر اصل چیست؟
سلین شاپ با افتخار اصالت تمامی کالاها را تضمین میکند و با اطمینان کامل میتوانید خرید خود را انجام دهید. درصورتی که به هر دلیلی از اصالت کالایی که دریافت کردهاید اطمینان ندارید، امکان ثبت درخواست شما برای مرجوعی با ارائه مستندات معتبر و قابل اثبات در مورد اصل نبودن کالا، تا ۷ روز پس از تاریخ تحویل سفارش وجود دارد. در صورت وجود مشکل لطفاً با امور مشتریان سلین شاپ تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
تسویه حساب کالای بازگردانده شده چگونه انجام میشود؟
پس از دریافت کالا توسط بخش خدمات پس از فروش، در صورت تایید شرایط مرجوعی، هزینه کالا برای مرجوعی کالا به اعتبار مجازی مشتری در سایت سلین شاپ واریز میشود. در صورت درخواست مشتری مبلغ از طریق کارت به کارت تا ۷۲ ساعت به حساب اعلام شده واریز خواهد شد.
شرایط تعویض کالا چیست؟
به دلیل مقررات بهداشت، امکان انصراف از خرید و تعویض کالای خریداری شده وجود ندارد. خواهشمندیم در انتخاب کالاهای مورد نظر خود از لحاظ نوع کالا، برند، رنگ انتخابی و تعداد دقت کنید.